27 April :D

Ja va har man gjort idag då ????
Vaknade vid 1. mådde inte så bra :( sen så kom bebe ko= Ingrid förbi. Länge sen vi hade träffats. Så man hade en del skvaller hihih :D
Sedan så skjutsade jag henne ner till stan, sen fortsatte jag raka vägen till jobbet för att stänga.
Det har varit en del folk idag. Vid 11 fick jag panik när jag märkte att jag hade hela lobby kvar. Men runt 10 över 12 var jag klart med allt o hoppade in i diskrummet o hjälpte putte med lite grejer. Vid typ 1 var vi klar med allt.
Jag fick en paj av Issa hihi wow hihihi nä skoja bara men det var gött iaf :D
Kom hem o det första jag gjorde var att starta datorn hihi.. E man data beroende så e man va ska man göra :D

Sitter o chattar med Honey Bunny som håller på att somna hiihi ... Snart ska jag åxå sova....
Imorn e jag ledig :D jippppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ska kanske vara med Ingrid sen få se vilken tid Mia kommer hem få se om man hinner ses en stund :D

Nej men jag tror att jag har skrivit klart för idag ihihi... Sov gott o vi höres imorn pösssssssssss

Dagens bild:

Den här gjorde Mia <3 o gav den till mig som 19års present :D

Visst är den gullig o fin :D



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0