After work :p

Tjaba tjena hallå !!!
Ännu en avklarad dag på jobbet. Skönt att man e typ ledig imorn o hellt ledig på tisdag :D
Imorn ska jag o britta jobba på sj i 2 timmar. Spännande kommer det bli.
just nu sitter jag o lyssnar på en låt som Mariams har mixat. Det e många party låtar i ett I'm lovin it :D
Måste bränna ner den på en skiva så jag kan lyssna på den när jag gör vägarna osäkra :P
Samtidigt som jag chattar dricker jag kaffe o har Abtronic på min mage.

Jag känner som att det dags att ta tag på banting nu. Sommarn e snart framme o beachkroppen ligger lång långt efter. Jag fundera på att börja med pullvermetoden i typ 3 veckor när jag får lön som jag ska kombinera med promenad o abtronic. Det viktigaste e INGEN DONKEN MAT ALLS!!!!!!!!
Nu jävlar, summer 2010 here i come :D

Aså seriöst jävligt bra mixad låt. Det e verkligen en blandning av alla mina älskade låtar , jag får bara lust att dra ut o dansa :P . Jag diggar den till 1000000000000. Synd att jag inte kan lägga upp den vet ej hur man gör men jag ska försöka få reda på hur man gör hihih det df designablogg finns hhhihi

Nämen nu ska läsa lite i min bok sen  chatta med älsklingen. Ha en trevlig kväll pösssssssss





Hittade tshirten i min garderob det tydligen ingrids hihih hon har en egen hylla hos oss o mamma har blandat ihop allla våra kläder när hon städade hihih sorry bebe ko = Ingrid. Mjukisarna fick jag av mary :D
Min mage se skit stor ut det e fet +  abtronic :P

CATCHA LATER
XOXO KADJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0