After work

Hejsan hoppsan :D
Nu har man anlänt på hemma planen igen hihihi. Jag har jobbat sen kl halv 12 o slutade halv 9 :D. Kontigt nog så e jag inte så trött , det beror kankse på att jag har varit ledig under helgen :D
Efter jobbet satt jag o fikade med Johanna som skulle stänga. Hon gjorde en god kaffe o nu håller jag på att lära mig att dricka kaffe, för att det känns lite vuxet men gott e det inte hiihi :P
Efter det åkte jag hem o sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt.
Imorn skullle jag igentligen jobba, men har man en snäll vän som Moa så kan det hända att man få vara ledig o slappa istället :D
Moa ska jobba istället för mig imorn, så få se va jag ska göra under dan.  Jag måste iaf vara hemma ifall min kamera kommer. Den kommer antingen imorn lr på onsdag...
På kvällen ska jag iaf motionera lite. Jag o Elin o kanske syrran (ifall hon inte har plugg) gå på en timmes promenad runt G-hooden :P...
PS promenad med tjejer innebär promenad plus tjejsnack hhihih det e då vi delar med all skvaller :P

Ikväll ska jag lägga upp min nya header som jag gjorde igår kväll  sen ska jag försöka fixa om min blogg lite. Få se hur mkt jag orka göra :D

Jag funderar på att ta o färga håret imorn. Jag har köpt hårfärg för typ 2 veckor sen men har inte orkat färga än.

Iaf nu ska jag fortsätta att kolla på tv o chatta vi höres kanske lite senare lr imorn . Jag e ledig imorn då lär det bli en massa inlägg hihih ;)

Jag måste ha en bild för varje inlägg har jag bestämt. Så här är dagens bild :P


JUSTE GLÖM INTE RÖSTA på min bikini finns i tidigare inlägg pössss

Men ha det så bra

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0