alkohol fri förfest hos Elin = mat + fixa oss

Sitter hos Elin. Vi kom hit efter att vi hade varit på birsta o träffat nathy o varit med mary en stund.
Snart ska vi till Johanna sen ska vi till Sanne o fira hennes 18 års dag :D
Grattis Sanne :D hipp hipp hurra hurra

Ja jag o mariam e klara lr nej jag e hellt klar. Elin står i hallen o tar på sig strumpbyxorna och mariam står med bara strumpbyxor o jacka för gav sin klänning till Elin för hon ville ha nåt annat istället.
Så när de här 2 e klara så ska vi hem en sväng o hämta kläder åt mariam sen e det bara raka vägen till Johanna :D

Ja men vi hörs jag ska ta på mig skorna nu. We are gonna party all night long efter Sanne ska vi ner till Allstars :d
Så ses på stan lr hos Sanne gott folk
Have fun tonight :D cuz i have a feeling that tonight is gonna be a good night :P


min favorit bild vi var på fest hos Henke i lördags :D
jag o min Elin Pelin <3




CATCHA LATER
XOXO KADJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0