Aloha :P

The sky is blue, solen e framme and im free from work. Men va gör jag??? Istället för attt vara ute o njuta av vädret ligger jag i sängen o latar mig .... Dålig stil hiihi.
Jag vaknade runt 13 o sen dess har jag inte gjort så mkt. Jag har ätit o smsat med miish o ingrido <3<3. Juste jag har glömt säga att jag har suttit i typ 2 timmar o kollat på disaster dates hiihi. Så jävla roligt. Jag skulle vilja göra det på nån skjukt roligt. Men hade det varit jag som var på en sån dejt hade jag dött av allt. Så jävla pinsamt hihih.

Jag ska snart duscha o göra mig i ordning. För snart kommer ingrido o jag tror inte att hon vill träffa en stinkis hihih
Jag fundera på att tvinga med henne ut på en prommis innan det bli mörkt. Vid 8 ska vi iväg o hämta upp mariam som e på jobbet o tjänar some cash;)

Nä men nu ska jag duscha vi höres senare.

kolla på serierna här :P

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0