Alohaaaaa !!!

hejsan allihopa, hur e det?
Jag har haft en jävlig rolig dag. Så där mkt har jag inte hunnit göra på en dag sen evigheter :D
Det började med att jag åkte in till stan runt kvart i 2 för att hämta upp elin pelin från skolan för att sen åka ut till Henkis som jag skulle skjutsa till jobbet :D
Efter det  drog vi en sväng till jobbet för jag skulle hämta en champanj flaska o min present från johanna(en hellokitty mössa) tack för det :D, sedan så drog vi till telenor för bebisen skulle höämta upp sin mobil :D
Sedan åkte vi till henkis jobb. Vid 3 hämtade vi upp Gurra o Mariam på stan för att sen åka till norra som vi hade bestämt . Vädret stoppar inte oss hhhihih
VI hade kul däruppe hihih. Det roliga var när vi kom dit så var tornet avstängt o det regnade som fan. Det tur att det finns såndär gammla hus i närheten vi satt oss där under ett tak, skrattade tog bilder, åt godig o drack alkoholfri champanj mys mys. vi avslutade vår stund i norra med att ta bilder hihihi...

Sen var det då dags för oss att hämta upp mary på stan. Eftersom vi var hungriga o ville ha mat åkte vi så klart till jobbet för att äta :D Sedan roade vi oss lite med att köra ifrån mariam o mary som sprang efter oss ända upp till Mediamarkt hihihi fett kul mary har video bevis.  När vi var väl på Mediamarkt gick vi runt där i säkert en timme. Vi spelade spel, testade på alla massagestolar, kollade på kylskåp, spis o allt möjligt.
Efter att man har varit på mediamarkt måste man så klart hänga på parkeringen en stund när man inte vet nästa destination. Hihihih o gissa va vi gjorde då????? Jo vi låste ut mary o ELin o körde ifrån de en bit. Lika kul varje gång hihihi..

nästa destination var stan. Vi åkte förbi Henkis o köpte glass sen hängde vi i ett hus vid hamnen. Jag vet inte va det var för byggnad. Allt var trasigt o det stod ungdomsfält på nån skyllt. Det var klotter på väggarna, sprutor,skräp, glas osv fett creepy hus men ganska frän :D Vi var där i säkert 1 timme o tog en jävla massa bilder :D

Efter det så var vi trötta o ville hem. Först åkte vi ut till alnön för att skjutsa hem mary. O va hände där då? Vi följde med in o stannade kvar där typ en halv timme-timme. Sedan skjutsade vi hem Gurra, åkte förbi Elin för hon skulle hämta lite grejer för hon skulle sova över :D

När vi kom åt vi , kollade på bilder o nu sover bebisarna som börjar halv 9 imorn på var sin säng. Vart ska jag sova då? Igentligen så skulle båda sova på mariams säng, men eftersom jag sitter vid datorn så skulle elin bara ligga på min säng en stund o nu har de somnat. Elin har hotat mig , ifall jag väcker henne så kommer hon slå mig :(  va e det här kasta ut mig frpn min egen säng :(... få se om jag tränger mig bredvid nån av de ör om jag drar till min brorshas rum o sover i hans andra säng :D

Ja, såg min dag ut hihihih... Jag hade skit kul jag hoppas att ni hade det ni med :D Tack för idag Gurra, mariam, ELin o mary I löv u <3



hade tråkigt så jag ändra lite på den bildenhhihi           orkade iinte redigera min bild, den få vara mörk o tråkig


Elin pelins fel :(                                                                          skål


Syrran och Gustvan                                                                         min söta bebis :D




Mötte de sötisarna på jobbet :D







Vi hamnen på alnön                                                               Hemma hos mary <3

Det finns 10o bilder till men kan inte lägga ut alla tyvärr men håll utskick på fejan kankse dycker upp nån bild
Ta hand om er

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: Britta

men kaj förf*n! Du hade ju två bilder på mig? var du tvungen att ta den där!? :P PassarÄ!

2010-04-16 @ 21:42:19
URL: http://bfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0