Aw my god :P

Tillbaka från långpromenaden med raiyah. Det har hänt en hel del roliga saker på vägen. Det kändes inte ens att vi hade gått i typ en timme hihih. Vi skrattade som fan, speciellt åt när raiyah gjorde bort sig hihih, eller man ska säga vi gjorde bort oss lr raiyah
Dagens citat: Aw my god hihih

Snart ska jag dra iväg till stan med syrran o raiyah för att möta upp mamma. VI ska handla sen komma hem o laga mat.
Jag,syrran och Raiyah ska ha tjejkväll kolla på ''Remember me'' och äta hemmagjord pizza som själva ska baka :D
Nu måste jag duscha vi höres.

Enda anledningen för att vi blev intresserad av filmen e twilight Edward hihih




CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Hur är det med dig? Jag är hemma i Sundsvall på praktik i 2 veckor nu, vi borde ses nåt! =)



Vilken fin blogg du har förresten!

kram Moa

2010-04-07 @ 16:26:10
URL: http://moafredholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0