Bilder :P

HAHAHA jag satt o kollade igenom bilder som fanns i mina usb o här e några av de hihih
Saknar de här tiderna

Jag o mia i sthlm innan  studenten                                         Jag mariam o madde i somras i h-sand


Jocke o Janne busade lite på jobbet


Jag o mia var i Alanya i 2 veckor okt. Det var minne för livet :D


syrra, jag o Ingrid på ingrids o hennes mammas fest                  Mia, jag o Mariam gatufesten 2008


Jag, Meis och Mariam. Vi var som syskon allihopa                        Mariam,Aliza,jag o kattie mina cuz i filipinerna
Meis var våran första kompis i sverige still love ya


Första personalfest jag var på :D

Jag skulle Vilja lägga upp tusentals bilder men det får jag lägga upp nästa gång :D

Kommer sakna allihopa bli ledsen när jag ser alla dessa bilder love ya

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: Ramatu

Fina bilder på er:)

kram!<3

2010-04-11 @ 21:19:37
URL: http://www.raams.devote.se
Postat av: Meis

wiiiie gumman har du fortfarande den där bilden HAAHAH! saknar gammla tider <3

2010-04-12 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0