BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Har jobbat fram till halv 9 idag med. Men idag var inte en vanlig dag på jobbet. Det är löning. LÖN= MKT HUNGRIG> GÄSTER..... MEn det gillas för det tiden går way much faster :D
Men det finns dock konsekvenser. KADJ har skjukt ont i ryggen. Synd att man inte har nån som vill ge en massage frivilligt :(

Nu har jag nyss kommit hem. Har varit o hämtat upp min tremänning Raiyah som behövde hjälp att komma hem.
Sen var vi en sväng ner till Donken bjöd min familja på mat :D
Värför väljer de små grejer när man säger att man ska bjuda hhihihi.. Men det väl bra för min del ;)
För min del blev det ett happymeal med 6pack som vanligt....

Nämen nu ska jag ta o chatta med min  honey bunny men inte länge för imorn måste jag kliva upp 8 för kl 9 ska min lille bror ha gruskuppen o vi ska dra iväg o kolla. Sen blir det kanke birsta med mamma.

SOv gott o ni som festar Party like a rockstar :P

DAGENS BILD

Jag o Gurra typ förrra veckan :P





CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: Gustav

<3

2010-04-24 @ 09:22:20
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0