Det här är tillgängnad till en läsare ;)

Du frågade ifall jag kunde skriva lite mer om mina syskon. Det klar att jag kan. Jag skriver typ om saker jag gör med min syrra jämnt men det kankse sant att jag inte riktigt skriver om henne.
Men jag kan säga så här att min syrra heter mariam o är 18 år. Hon tar studenten i år. Hon går samhälle ekonomi.
Hon är som en bästa vänt ill mig. Vi är jättenära. Vi vet allt om varandra. Verkligen ALLT. Vi berättar ALLT vi gör :D
Vi umgås hela tiden förutom kanske när hon ska på klassfest o sånt. Vi har gemensamma kompisar df umgås vi 24/7

Min lille bror som alla säger liknar mig som fan, är 12 år o går i 5an. Han spelar fotboll GBK. Fotboll betyder allt för honom. Jag om min brosha umgås inte så mkt förutom hemma. Han har inte riktigt tid för mig :P

Jag älskar de o de betyder allt för mig :D

Det här är en jävlig gammal bild. Det var när vi var på kryssning med familjen 2007 :D

Min brör har as kort hår nu o  min syrra har annorlunda hårfärg

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0