Filmkväll hos henkis

Jag har nyss kommit hem. Jag har varit på Supernatural maraton hos Hanky Panky tillsammans med syrran o Elin.
Det blev en hel del skräck alltså :D Efter några timmar blev vi hungriga. Vart dra man då ???? Till jobbet så klart hihi.
Så fort mossi o sanne såg oss på parkeringen började de skaka på huvudet hihih. Glada att se oss tro ????
Vi käkade lite o hängde lite där sen skjutsade vi hem Henkis sen Elin.
Nu sitter jag vid datan o chattar med Honey bunny o mariam sitter på sin säng o pimpar henne kavaj hhihi ;)
Nä men nu ska jag fortsätta chatta vi höres senare :D


Elin försökte mörda henkis hihih <3                             Sanne var inte omtyckt av ketchup pumpen hihi

Syrran satt o pimpade sin kavaj, jag tvingade henne att ta kort hihih bra syrra jag e :D men visst blev den cool ??

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0