Förändring e bra :D

Hallluuuuu!!

Ja sorry ifall min blogg har varit lösenbeskyddad. Det bara för att jag höll på att fixa en ny look o hanna inte riktigt klart igår kväll så jag ville inte visa det förän det klar hihi

Jag tyckte att det var dags för lite förändring i bloggen. Så va tycks. Allt har jag designat sj hihih det df det ser ut som det gör nu sorry jag e inte proffs på det här. Men jag börjar äntligen förstå mig på alla koder. Jag ska bli bra på det här en vacker dag hihih :D

Det kommer att ske lite mer förändringar men jag kankse fixar det lite senare på kvällen :D
Nu ska jag duscha. Jag har suttit hemma o väntat på att min kamera ska komma hem som det står på mejlet men nej. Jag fick hem en lapp o jag måste dra till posten o hämta den.
Sen ska jag o pappa dra o byta till sommardäck nu. Det dags jippi snart e det sommar wohoooo

Senare på kvällen ska jag gå på en prommis med Elin Pelin <3

Nä men nu måste jag verkligen dra o duscha vi höres.

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0