Gästinlägg 8/4

Cha cha bloggän!
Raiyah is in da HOUse!!!
FUCK YEAH!!!
I CANT HEAR U YA'LL???
HAHAHHAHAHAAHAHAHA2000X
ok, jag ska va seriös nu. Heter raiyah, 15 bast, singel o söker kille ( jätte desperat asååå)
OK, NuU TÄNKER JAG..ursäkta att jag  skriver me CAPS( ursäkta svenskan oxå ) hlr på dö av garv.
Jag kan inte ens  skriva riktigt utan att skratta ihjäl me. E så flumigt just nu har fått i mej för mkt POWEKING,
MARIAM FES JUST OCH  fyfan vad det STINKER HÄR!!!men jag älskar dej gumman, no matter how ur fart smells <3
Khadije tack för att jag fick gästblogga.
Tack för att jag lärde känna dej o shit, girl, u know what i mean.
PössPÖSS love yah bitchezzzzzzz <3 pöss från fittan =)

Hej,hola, moshi moshi eller vad det än är för fånigt sätt ni hälsar på bloggfolket!! No offence doe.. NOOOT
Det är Mariam :D khadijes lilla syster, ja jag är hennes LILLA syster även fast att jag är mognare och fattest bitches!
Inte stolt över min kropp men men det är inte det vi ska diskutera idag för att då kommer vi prata LÄNGE, too much faaat..
I alla fall jag skulle gästblogga här öhh fuck yeah kanske blir känd hahah eller? Dont think so, Kenza snälla kan du länka mig? hahah seriöst nu drygar jag  för mkt.
Raiyah din bitch , jag vet att jag fes men du behöver inte berätta, oj släppte en till!! förlåt bloggen! Dålig i magen men det jag undrar egentligen är att all klagar när ens fis stinker men finns det nån fis som luktar gott?? skicka gärna det i en burk så jag kan veta att det existerar i sånafall..
Robert pattison jag väntar fortfarande... fuck you kristen!! skoja bara nu tänker ni säker att jag är en psycho... Men jag är bara en tjej med dålig humor eller sjuk humor heheh... Oj släppte ännu en till fis eller nej det var raiyah, ni vet hon som skrev där uppe!!
Jag ska inte tacka syrran för att jag fick gästblogga för att det är EN  tillräckligt bra gåva att jag är her sister hahahaha :P Nej då I love you BIGLIPS <3
ELIN OCH MARY Nej jag var inte full när jag skrev det här, smack your asses, I like to smeka it :D loves loves
Hej då bloggen , you havent seen the last of me :D I will be back !!





Ja nu vet jag inte va de här har skrivit men nu ska elin komma över o sova här hon har tråkigt hihih
Men vi höres puss o kram bitches :P

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: rosie

ni är S T Ö R D A! <3

2010-04-08 @ 20:27:49
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: elin

JAG FICK ALDRIG GÄSTBLOGGA :| de får bli en annan gång, hehehe...

2010-04-08 @ 22:49:00
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0