Glad tjej

Juste jag har fått bekräftelse på mitt första val från skolan i london. Jippi jag har kommit in med mina betyg på Engineering with Business Management  och Computer Science with Business Management and Accounting nu e det bara att jag klarar en speciell engelska prov som kallas för IELTS (International English Language test) o få 6,5 (säger inte mig nåt) så e jag inne :D hoppas jag klarar det :D

Det som e dryg e att för att göra provet så måste jag betala 2000 kr. konstigt land jag ska till. Man ska betala mtk pengar för att gö ett prov kul jul :P Jobbigt ifall man failar hihih
Men jag o syrran få inte faila df har vi bestämt att beställa all övnings material redan nu o plugga hårt tillsammans för hon fick samma erbjudande :D  Och vi måste boka provet så snart som möjligt för de sa att de blir fullbokade ganska fort o resultatet måste vara inne senaste agusti. PANIK
Snart ska jag plugga hårt o det har jag inte gjort på länge... Det lä ju gå bra att börja ... NOT

 


Men nu ska vi hålla tummarna för KADJ o Mariam  :D
Wish us luck.

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0