Godmorgon :D

Igår sov jag inte i mitt rum. Mariam o ELin hade tagit över var sitt säng o jag vågade inte väcka nån av de för då skulle jag få en smäll lr nåt.  Så jag sov i min älskade lille brorshas extra säng istället. Jag sov jätteskönt förrän mamma i morse o väkte eftersom hon var orolig, hon trodde  att Elin hade försovt sig  hhiihih.
Jag väkte pelin hon skulle inte till skolan. Så hon skulle sova... Trodde hon ja mohahahaha
Jag pratade som fan så hon inte kunde somna hihhi sen tvingade jag henne att följa med mig till ica :D
Efter det så åt vi mariam special (tonfisk,ris,sötsursås,soya,citron,aromat o sallad) det låter inte gott men det e det jag lovar :D

Vi har ätit så mkt så vi kände för att träna hihih. Vi orka inte gå, jogga lr träna nåt. Så vi använde min Abtronic.
Den e fett bra. Elin skulle testa det... Oooo gud va roligt det e att se på henne. Hon stönade o flaxade med armarna o allt möjligt. Det gör ganska ont första ggn man använder den hihihi. Hon kunde knappt röra på sig lr prata hihih. Men nu har hon äntligen slappnat av, hon ligger på sängen med abtronic på o smsar :D Men fegisen vågar inte höja intensitet :P

Snart måste vi börja göra oss i ordning. Mariam kommer hem från skolan sen ska vi hämta upp Gurra o dra till Henkis för att kolla på film :D


Snygg tjej hhihi............. NOT

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0