Godmorning sunshines :D

Jag e vaken :O .... nämen jag vaknade rrunt 11 o kollade på days of our lives med mamma. Sen dess har jag bara suttit här o degat. Jag ska iväg till henke vid 2, hans bil e trasig så jag ska skjutsa honom till jobbet :D Det är det minsta jag kan göra för dig Henkis efter alla gånger du har ställt upp för mig. Du behöver inte tacka mig. Thats what friends are for u know :D

Efter att jag har släppt av henkis så ska jag möta Gurra,sara, mariam och Elin på stan för att sen göra norra osäker hihihi. Watch out :P

Jag har inte orkat baka nåt att ta med så  jag få se va jag tar med mig.
Ja men nu måste jag dra o göra mig i ordning plus förbereda lite saker. Vi synes på norra lr nån annanstans.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSssss

Hittade den här bilden hihih va gör vi?

Det e iaf jag o mary sen vi var på ikea för typ 2 veckor sen :D

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0