hallluuu

Typ nyss hemkommen från stan. Jag hade tråkigt hemma så jag åkte ner till stan för att träffa syrran, Elin o Sandra. Jag har redan hittat grejer jag ska inskaffa mig när lönen kommmer. Jag hittade 3 klänningar jag vill ha plus en rosa baseballjacka fast igentligen vill jag ha antingen en röd lr blå men det slut på de så klart :(
Efter stan så var jag skit hungrig. Lr jag var redan hungrig när jag åkte in till stan o efter att jag har suttit med systrarna Holfelt på donken så blev jag ännu mer hungrig hihihi. Jag kan lova att de inte gjorde saken bättre hhihi...
Ja nu sitter jag o chattar med Honey bunny innan jag drar till sj o jobbar. Jag e lite nervös eftersom det inte e min donken ihih men det  bara 2 timmar va kan hända hihih :P


TODAYS OUTFIT :

Jacka= marys från Hm
Tröja lr tunika från GIna tricot
Byxor från Veromoda
Skorskopunkten
Väska cubus

Snygga tjejer <3

Nä men nu ska jag fortsätta chatta med min baby o sen jobba en stund
Ha det så bra

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0