ingen rubrik :P

HEllllu.... förlåt för de dåliga uppdateringar på sistone har varit så trött o varit upptaget med jobb o min bok hihi
Ja juste, jag har läst ut boken( tredje twilight boken), jag gjorde det igår när jag ha varit ledig :D
Imorn ska jag börja med 4:e boken ifall mariam kommer ihåg att låna den hihih

Idag har mina skor kommit. Men när jag kom hem så hade ica stängt så jag kunde inte hämta upp den. Jag som hade väntat sen i måndags. Jag vill jättegärna se de :D så jag funderar på att kliva upp lite tidigare imorn innnan jobbet o hämta upp de o sen sova lr ifall jag hämta upp den sen dra till jobbet lr om jag tar de efter jobbet ?????


Just nu sitter jag o kollar på tv o chattar. SKa nu kolla efter en baseballjacka. Det verka vara slut överallt :(
Men ha en fortsatt trevlig kväll. Imorn ska jag jobba 11:30 till 20:30 ses

Ska hämstas upp imorn :D


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0