Justeeeeeeeeee

Jag glömde berätta en sak hihi....
Idag lr jag menar igår kl e över 00 nu:P 
Igår sa kadj upp sig. Nu e det officiellt. Den 31/5 e det sista gången Kadj jobbar på Mcdonalds Birsta Mcdrive :D
Det kändes jävligt skönt att skriva på lappen. No fence det e roligt att jobba med alla mina medarbetare men efter nästan 2 år så blir man faktist less. Efter maj så har jag 16 dagar på mig att umgås med mina nära o kära innan jag o familjen beger oss till vår nya stad LONDON. Det känns jävligt roligt o spännande men samtidigt så känns det värsta sorligt att man ska behäva lämna alla kompisar man har samlat på sig hihi o alla man älskar bakom sig. Men men vi kommer ses igen kan jag lova. U havent seen the last of the Bahs yet ihiiihi

Det väntar mig ett nytt liv o nya äventyrer i London, det här blir spännande :D

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: rosie

så fort ni vet hur ni bor så bokar jag ticets :)

2010-04-09 @ 08:31:23
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Moa

Oj! Flyttar ni så snart?! Gu vad jag kommer att sakna dig! Men jag och Alex kanske ska till london i sommar, då får vi ses :P



Jag hör av mig på telefon så att du får mitt nummer, fika låter jättebra =)

2010-04-09 @ 09:08:59
URL: http://moafredholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0