Känner mig seg som en deg :P

TJaba. Jag har jobbat idag från halv 12 till havl 9. Sen satt jag o syrran o fikade med johanna som bjöd oss på glass o donut. Tack johanna banana :p
Sen dess så har jag läst några kapitlar i boken '' ljudet av ditt hjärta'' samtidigt som jag tränade med min abtronic . Efter att jag har läst typ 5 kap somnade jag hhihi jag vaknade av mariams röst. Hon skulle säga till att min bebis ville chatta med mig.
Nu ska jag sitta o chatta en stund sen ska jag sova. Ska jobba 11:30 till 20:30 imorn med :D
Godnatt allihopa pösssssssssssss

Träna medans du läser :D

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: Bfn

blire nå resultat av den där abtronic då? :P

2010-04-18 @ 17:15:37
URL: http://bfn.blogg.se/
Postat av: KAdj

aså jag tycker det känns som man verkligen gör situps... o man ska göra det typ varje dag jag har inte tagit det seriöst än men har börjat.

2010-04-18 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0