Längtar tills imorn :D

Jippi nu har jag planer för imorn :D
Jag, Gustav,Sara,Mariam o Elin ska till Norraberget imorn runt 3 för att fota,fika o spela kubb. Hellt enkelt umgås o ha roligt :D
Jag längtar som fan det kommer att bli roligt :D.... Det var länge sen jag träffade gurra. Saknar dig vännen :D
Hoppas det blir bra väder imorn. Jag funderar på att baka kladdkaka o ta med mig, få se om jag orkar hihi

Gustavs citat : Våren here we come :D


Först upp e välrdens bästa människa :P
Sist upp får en bitchslap :P

CATCHA LATER
XOXO KADJ



Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag kan ju gissa vem det är som kommer dela ut bitchslapen ;D

2010-04-15 @ 09:02:09
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: kadj

Ja lr gustav... jag tror alla vet det hihi ;)

2010-04-15 @ 11:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0