ljudet av ditt hjärta

Nu har jag äntligen börjat köra igång med läsandet :D
Har börjat läsa tredje twilight boken sen typ dec men jag kom fram till en tråkig kapitell så jag har slutat läsa sen dess. Igår kväll fick jag värsta lusten att fortsätta läsa den. Nu e jag värsta inne i boken kan inte lämna ifrån den.
Så jävla intressant den e hihii plus att man får bilder framför sig hihih :P
Mitt mål e att läsa klart dne här boken så fort som möjligt för jag vill läsa 4an. Bebe ko= Ingrid och mariam har läst alla böcker o de sitter jämnt o viskar till varandra saker o jag få inte vara med i konversationen :(
De säger att det e nåt chokande som kommer hända i 4an o det vill jag gärna veta hihi nyfiken tjej :D

Nä men jag rekomenderar den här boken. LÄS LÄS LÄS hihih


Här e alla 4 böcker den som jag läser e den tredje fast på svenska jag ska läsa 4an på engelska
LÄS DU MED :D

Adios :P nu ska jag dra o läsa tills jag somnar


CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: raya

Du kommer ångra dej om du läser 4:an på engelska =) iafl jag gör det det 700+ sidor :O. o jag har läst den här boken typ ett halvt år nu o jag är bara på hälften.

2010-04-06 @ 01:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0