Min dag :D

God middag lr va man ska säga hihihi. Jag e hemma nu efter en skön promenade med Elin pelin och syrran trots att jag frös :P
Vi skrattade en hel del, vi hördes säkert i hela Granlogolm. Men men va ska man göra, man måste skratta när man har så rolig sällskap hihih. 
Dagens höjdpunkt var när vi stod vid ica ettan så hörde vi en massa fågel ljud. Så hör man mariam ba va e det som låter?? Sen så kollar hon upp i himmlen o ser typ 10 fåglar( vet ej va det var för art hihih de var vita iaf o såg ut som ankor hihi). Gissa va hon säger då?? aha ankor värsta seriöst hihihih....
Då dog jag o Elin av garv Elin lägger sig ner på asfalten o garvar. hihih iefter det säger hon: vadå kan inte ankor flyga. hihih ojojojo blond syrra man har :P

Ja va har jag gjort mer idag???? Jo jag har varit o hämtat kameran :D skit gullig den e fast klumpigare än va jag trodde men fin ändå , jag måste bara köpa minneskort för just nu går det att ta 3 bilder hihihi.
Sen så jag varit o bytt däck :D

Tror det lr ej de här gjorde jag sj på GIMP :D

Det bara att använda olika penslar

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0