min nya hello kitty mobil <3

I torsdags kom henkis förbi jobbet med min hello kitty mobil (kinesisk) som han köpte på tradera  :D
Den e så jävla gullig, ok den kankse ser lite barnslig ut men men va ska man göra faller man för gulliga saker så faller man för de hihi :P
Det e lite svårt att skriva eftersom bokstäverna e jävligt små plus att det inte finns svenska bokstäver. Men men man vänjer sig, idag tar det t.ex 5 min ist för 10 att skicka iväg ett sms hihih. Den har inte en så bra kamera men vem bryr sig jag har beställt min kamera så jag kommer inte behöva använda mobilens kamera.
Annars så e den bra :D Men jag funderar fortfande på att köpa en iphone när har flyttar till london.  Jag ska få min dröm mobil hihih.... KADJ gets what she wants :P


 

Ja så här ser den ut :D. Man fick med en 2GB minneskort,2 batterier,laddare,sladd och hörlrar. Man kan använda 2 simkort samtidigt hur bra som helst. Men eftersom den e jävligt billigt så ska man vara beredd att det är too god to be true hihihi. Men hoppas att den inte lägger av hihih
Tack för att du hittade den hanky panky... Ta hand om ditt ben broshan <3

CATCHA LATER
XOXO KADJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0