Mushi Mushi :P

Hej jag använder mig av mariams hälsningsfras idag hiih. Hon tycker att folk som bloggar har ett speciellt sätt att o säga hej hihih.
Iaf idag  har jag varit o jobbat. Jag jobbade 11:30 till 20:30. Jag vaknade vid 10 o var så jävla trött. Vill ni veta vf? kanske inte men jag tar o berätta det ändå hihih.
Igår kväll medan vi satt o väntade på att filmen ska laddas klart, kom Elin Pelin över eftersom hon hade tråkigt hemma. Vi kollade på filmen sen så drog vi till rummet för att försöka sova. Mariam sov på en gång lr försökte iaf eftersom hon skulle vakna efter 5 timmar hihih. Jag o Pelin la oss på min lilla säng o kollade på tyra och bella show.
Vi hann inte kolla länge innan bebisen slocknade hihih. Jag fortsatt o kolla sen satt jag o chattade med en viss person till 4 :P
När jag väl började somna så vred hellt plötsligt Elin på sig o smekte min rygg. Jag blev inte chokad för jag e ganka van vid det här laget hihih :P
Iaf i morse när mariam hade dragit så väkte jag Elin o bad henne o flytta till mariams säng istl hihi. Va blir jag inte kallad då till?? jo bitterfitta hihihi nu citerar jag :
Din bitterfitta kastar du ut mig från din säng .

Ja så där såg min morgon ut hihih, jag skjutsade hem Pelin innan jag drog till jobbet, sen var det bara hard work work.

Efter jobbet drog jag hem till Raiyah för att äta rester av maten som fanns kvar. Hennes mamma fyllde år Grattis igen :D så de hade ordnat en middag men jag missade det för att jag jobbade :(
Efter att jag hade ätit kollade vi på super sugen på kanal 6 :P
Fett rolig film hihihi o nasty o crazy hihih me like

Nu sitter jag i min säng o chattar med en viss person. Undra hur konversationen kommer sluta ;)
Imorn jobbar jag 11:30 till 20:30 igen. E det nån som söker upp mig så vet ni vart jag finns o hur man kan nå mig

Nu ska jag sticka im done writing for today. ADIOS


Vi kollade som sagt på super sugen o jag åt den sista biten av almondy tårtan som jag trodde att de hade sparat  åt mig. Det var tydligen raiyahs pappas bit. Ooops sorry. Men den var jävligt god hihih

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: elin

HAHA smekte jag dig på ryggen?! haha! och du vet vad som händer om man väcker mig, mohaha :D love ya anyway <3

2010-04-09 @ 01:10:57
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0