Now it belongs to me mohahah

Idag har jag jobbat ett långt pass igen :D O  jag o Britta stannade kvar lite längre t.o.m bara för att vi var så snälla o inte kunde lämna Sara alldeles ensam med alla gäster :D

Innan jobbet så jag iaf varit o hämtat min marble nelly skor :D o nu har jag öppnade lådan o testat de. JÄVLAR va höga de e aså. Jag vet inte om jag kommer kunna gå i de som jag hade planerat. Aså att gå med de överallt inte bara på fester .... Men jag ska öva hihihi. De här skorna ska jag äga vare sig jag kan gå i de lr inte hihihi ...
Jag bli fan 14cm längre , det inte varje dag det händer mig :D and it feels good :D





jag o mina älskade nya NELLY MARBLE SHOES

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: elin

dem är ju jättefina boo! :D du vänjer dig!

2010-04-22 @ 21:55:58
URL: http://holfeltelin.blogg.se/
Postat av: raya

De ser giganstiska ut :D

2010-04-22 @ 22:08:40
Postat av: Anonym

är det en hot mama jag ser? dom är jättefina :D

2010-04-23 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0