okänd rubrik ;)

Ja nu e man hemma igen efter en hel dags jobb. Har jobbat en 11:30 -20:30 pass idag igen :D. Jag har typ bara sånna pass o typ 2 stängningar och 2 10-19. Skönt va :)

Det har gått ganska bra att jobba idag. Kankse beror på att man har jobbat med roligt folk. Typ Sara o Moa :D
BITCHHHHHHHHHHHHES hiihi h

Just nu sitter jag i köket med mina nörd syskon som pluggar matte. Syrran som pluggar matte C och lill broshan som pluggar 5ans matte rhihihihi... STOR skillnad. Minns när man var i den åldern.

Imorn e jag ledig. Har inte bestämt än va jag ska hitta på men det få vi väl se. Kanske degar i sängen hela dagen hihih. Nämen jag ska göra nåt imorn men vi få se va. Alla e ju jämna upptagna när man e ledig. Antingen så jobbar de lr så går de i skolan :(

E det någon som vill hitta på något imorn, något som inte kostar nåt för KADJ e pank och helst inte så tidigt för jag vill sova lite hiihi . E det nån som e intresserad så vet ni vart ni kan nå mig :D



Men nu ska jag göra nåt annat
Vi höres

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0