Orka sitta o vänta :P

Ja, hej igen. Idag har jag varit på birsta med syrran, mamma, raiyah o hennes mamma. SEdan  så har vi varit hemma o bakat pizza. Yummi va gott det var :P
Vi gjorde var sin pizza sen satte vi oss i vardagsrummet o kollade på film. Det inte som planerat. Vi hade bestämt att kolla på ''remember me'' men vi hittade ingen med bra kvalite så det blev precious istället.
Det är en bra men sorglig film. Jag kan inte fatta att en mamma kaan behandla sitt barn på det här sättet. Ni måste se den filmen :D
Vi har inte sett klart filmen än hihi vi satt o kollade på 50 min av filmen sen tog det slut så nu väntar vi på att den ska ladda. OMG orka inte vänta men men va ska man göra vi måste se slutet liksom.

Iaf just nu ligger mariam på soffan o rotar i raiayhs mobil  o raiyah ligger o cpa sig som vanligt :P
Fett psyko folkk jag umgås med jippi :D

Här kommer lite bilder sen idag.

vi börjar med dagens outfit

tshirt från Gina tricot, leggins Åhlens, skor skopunkten, skinjacka hm och halsduk cubus

 

Ja craziness it runs in the family ;) bilderna förklara allt hihih. Vi i provhytten i Lindex hihih

 

 

Min super inte cp o inte ful kusin :P But what can i do i have to love u no matter what ;)

Avslutar med mina ego bilder hihihi :P live with it ;)

Nu ska vi se klart filmen

puss o hej leverpastej :P

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: elin

HAHA, snygga ni är! och söt du är på första bilden snuttegumman :D maganda sangol <3

2010-04-08 @ 00:04:55
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0