Shit pommes frites ;)

Magandang omaga (god morgon på filipinska)

Ännu en solig dag o Kadj e fortfarande ledig jippi :D
Vaknade vid 10 idag o stor städade. Som kankse de flesta vet, så ska ju jag flythta till London i juni. Så idag hade vi en städ dag. Vi gick ner till källaren och kollade igenom alla våra grejer. Aså jävlar va mkt man samlar på sig under alla dessa år. Jag hittade gammla kläder, skor, böcker väskor allt möjligt.  Fatta va ens smak förändras. Jag skrattar bara åt vissa kläder, fatta inte va jag tänkte på när jag tog på mig de :P
Iaf vi slängde en massa saker från byrå till gammla skor o kläder. Vissa saker har vi sparat för att ge bort de till de som vill ha. Så  nu har jag en kartong med kläder ner i källaren som ska bort innan jag flyttar :D

Efter städningen så åt vi god mat :D så nu e jag mätt o belåten o det gillas som faaaaaaaaaaaan
Nu sitter jag o väntar på att mariam ska plugga klart så vi kan gå ut på en prommis o njuta av vädret. Vi ska kanske även fota, jag fick värsta lusten att fota men eftersom min kamera inte ha kommit än så ska vi låna mammas o pappas videokamera. Jag måste se till att inte förstöra den hhih. Man vet aldrig va jag lyckas med :P

Min morgon outfit  för idag : Shorts från hm,tröja från celebs

 

Social sällskap jag har :P jag tog bild på henne i smyg mohahahha
Hennes boobies syndes så jag täckte de med paprika hihi :P

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: rosie

jag tänker gå igenom klädlådan som ska bort :D

2010-04-11 @ 16:35:56
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAHA jag dog när jag såg paprikan!!!! haha, jag och mary kollar gäääärna på lite kläder ;);)

2010-04-11 @ 18:14:57
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0