SJUK :(

Idag skulle jag igentligen jobba stängning men tror ni att jag gjorde det??? Nej jag mådde inte så bra har skit ont i halsen, e snorig o känns som jag kommer få feber :( Men ska försöka kunna stänga imorn.

Idag har jag bara sovit hela dan typ. Först sov jag till kl 14. Sedan så kom ELin förbi vid halv 4 o då log vi o pratade i typ MAX 1 timme sen somnade vi. VI vaknade upp typ vid halv 8 åt mat sen log på sägen igen. Den här gången somnade vi inte. Vi log o myste bara. Vi snackade om allt möjligt o skrattade en del.
Tur att man har en kompis som kommer hem till ELin när man e sjuk o undehåller en <3
Vid halv 12 åkte vi en sväng till donken eftersom jag var sugen på mat sen skjutsade jag hem Elin.
Nu ligger jag med en toarulle bredvid mig (för att kunna snyta mig ) o kollar på tv. Jag tror inte att jag kan somna efter att jag har sovit i totalt 14 timmar hihih
Hoppas att man mår bättre  imorn så man kan jobba.

JUSTE MÅSTE BERÄTTA OM MIN LÖRDAG; GANSKA INTRESSANT DAG. JAG BERÄTTAR OM DET IMORN :D

Ha det så bra allihopa. Godnatt

känner mig som trötter :P



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0