Söndag 4/4

Jag vill först säga Glad påsk :D hoppas att alla har haft en trevlig dag.
Det var äntligen soligt igen men så klart va gjorde jag då?? Jo jag jobbade så klart :(
Jag o syrran åkte till jobbet vid 11 jag skulle börja halv 12 o hon 12. Hon åker med tidigare bara för att slippa bussen hihih... Lat mask jag har som syrra hihih men jag älskar henne ändå :D
Vid 4 kom min bebis Pelin förbi jobbet för att säga hej.
Efter jobbet åkte jag direkt hem o käkade var fett hungrig hihi bra info va? :P

Imorn blir det samma planer för mig jobba halv 12 till halv 9 igen . Innan jobbet ska jag hämta upp PElin sen dra till jobbet :D jag har en känsla av att det kommer vara roligt att jobba imorn för min pekin jobbar jippi <3

Fick mms av Janne idag o det var den här bilden sen vi var ut i fredags. Vi var på all stars jag o Elin stod ute för att ta luft o då var janne där ute samtidigt så han tog kort på mig. pelin o några till som ville vara med hihih
men här är bilden jag fick

jag frös men försökte se normal ut på bild men jag tror inte jag lyckades hihih

Iaf jag hade på mig Johannas blommiga linne,mina hjärtstrumpbyxor från Lindex och ''coverse'' från skopunkten Rosa hårband med rosett från hm,halsband från Ginatricot(fick den av Mary o Elin <3) och armband med nitar (fick de av Gustav när vi var på färjan <3)

 

Glömde berätta lite ang fredags hihih... Efter att vi hade varit hos Elin åkte vi till Johanna sen till Sanne för att vara med o fira hennes 18 års dag :D  vid 00 åkte vi ner till All stars där vi träffade på Janne,Britta,Sara,Moa o Issa. Vi dansade en del o vid 3 åkte vi allihopa till SJ o käkade. Sedan skjutsade jag hem Issa,Janne och Elin sedan åkta jag o syrran hem o sov. Men det var iaf en jävligt roligt kväll trots att man var den enda nyktern hihih
Tack för senast allihopa älskar er <3

Synd att jag inte ha nån bild på oss sen i fredags men snart kommer min kamera då kommer jag dokumentera allt :P

 

Nu ska jag fortsätta kolla CSI :D min favorit serie, jag skulle vilja ha det som jobb :D

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0