tjaba tjena

Tja tja bloggen. Nä ba skoja.
nu har jag nyss kommit hem. Jag , syrran , mamma o pappa åkte en sväng ner till lidl o citygross för att handla lite.
Det gick ganska fort för mamma att handla idag. Det bruka annars ta evigheter. De köpte lite grejer till middan o efterrätt yummi.  Pappa ska laga något speciellt , det ser ut som en macka men det e ingen vanlig macka. Han stecker ägg med nån krydda  sen stecker han brödet. Sen till slut så blir det en skit god ägg macka med sallad o annat i. Det kallar jag för pappa special :D Sen till efterrätt så ska vi käka choklad pudding :D

Just nu väntar jag på att min lille bror ska ringa för att jag ska skjutsa honom o hans kompisar till träningen. Sedan så ska jag syrran o kankse raiyah gå på en lång promenad  o fota lite.

Jaaaaaa....... men då  hörs vi senare puss o kram.

Dagens outfit :

glasögon fick de av mia,skinnjacka hm, leggings åhlens,skor skopunkten,tunika Ginatricot och halsband Guldfynd

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0