Tjejkväll = ingen fotboll tack

Nyss kommit hem. Först var jag o Ingrid på 1 timmes prommis fett skönt, men vi frös som fan . Efter det så åkte vi till mariam. Vi satt kvar där i säkert en timme o fikade, jocke gav oss sällskap med. Det var trevligt, mkt skratt o onyttygit mat :D det gillar vi, men jag tror inte kroppen gillar det lika mkt ;)
Efter det så har vi varit på en mini road trip. Jag skulle visa Mariam o Ingrid en läskig byggnad som jag, mia, moa, pontus o morre var på för typ ett år sen... hihih fett läskigt det var. Jag vågade inte köra upp hela vägen så bebe ko fick köra men hon vågade bara halvvägs sen bakade vi tillbaka :P
Nu e vi hemma igen. Mariam vill kolla på fotboll. Men vi ska ha en tjejkväll = ingen fotboll :D 

Nu ska jag försöka övertala de här att kolla på film istället. Men jag kan erkänna det spännande men som sagt
Tjejkväll = no fotboll.
OMG de här sitter o grälar.MAriam hejar på barca o Ingrid hejar real. Så ni kan tänka er vilken stämning det e här. Båda sitter o försvarar den andra laget ojojojoojo
Rädda mig hihih


Anyways nu ska jag sluta skriva vi höres senare. Heja Barca :P



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0