Welcome home Mia <3

Idag har jag varit med mamma o Ingrid på birsta handlat o gått runt i några timmar. Det illa när ens mamma gå ifrån en för hon skämdes över mig o bebe ko hihi vi bettede oss som riktiga små ungar hihihi starckars mami <3<3
Efter birsta skjutsa jag hem mamy med grejerna för att sedan bege oss hem till Ingrido i bredsand. Vi var där i typ 20-30 min o spelade lite sedan drog vi till Mia som hade kommit hem idag efter att hon ha varit borta i typ 4 månader. Det var roligt, vi var en sväng ner på birsta city o shoppade en snabbis. Lr mariam o mia shoppade jag hittade faktist inte nåt hihih .... Efter Birsta så blev det donken som vanligt. Innan vi åkte hem till mia åkte vi förbi hamnen till ''den övergivna huset''. Det var riktigt läskigt , jag o mia ville kliva av o springa genom huset men mariam ville inte tills slut blev vi riktigt skrämda o åkte fort som fan därifrån :P
Hemma hos mia satt vi o kollade på olika vandrarhem i sthlm + biljetter. Vi ska åka dit ev sista maj till 2a juni för att shoppa o umgås som en sista grej innan mariams student o innan vi flyttar :D Längtar som faaaaaaaaaaan :D


Knäppisar of the day hihih <3


Dagens köp


Plus ett 4GB minneskort till min kamera <3
Nice price hihihi

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0