Workfree i 2 dagar :D

Tjaba, tjena hallå :D
Jag har varit så glad idag. Har varit upp i varv hela tiden. Tiden gick ganska fort på jobbet idag. Jag tror det beror på att jag gav järnet för att jag ska vara ledig hela helgen. Det har inte hänt på flera månader kan jag säga :D

just nu e jag e min brorshans rum. Jag ska sova här ikväll så mariam inte väcker mig imorn när hon ska till jobbet :D Jag vill sova så länge som möjligt o vila för jag har så sjukt ont i ryggen o benen

Imorn ska jag vara med min bebe ko= Ingrid. Hennes mamma o mormor kom hem från filipinerna förra veckan o de har med sig en massa goda saker som vi ska smaska på imorn :D Så hon kommer komma förbi typ runt 3. Jag längtar redan det känns som det var länge sen jag var med min bebe ko <3
Innan bebe ko kommer förbi imorn så ska jag försöka gå på en långpromenad för att förbränna bort pf och glassen jag åt idag ihihi :P

På söndag  ska jag förbi Henke på hans nya jobb o snick snacka lite sen så ska jag nog vara hemma o vila. VILA e nåt jag måste göra mkt av hihih

Ha en trevlig helg allihopa

Glad tjej :D



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0