Aldrig mer äta onyttigt !!!!

Vill man se fit ut när man i den här åldern så måste man lida pin :P
Därför får inte jag äta onyttigt allt från chips till godis osv.... Gör jag det så blir jobbiga konsekvenser så klart :P

1. då måste jag ge 10 kr till min lille bror för varje gång
2. 20 kr till Henke
3. Elin och mariam kommer på ett straff till mig

Och va gjorde jag igår då?? Jo jag åt en cone :(
Va fick jag för straff av Elin då?? Jo jag får inte smsa sen midnatt tills idag kl 19
Det är så hemsk, jag som är beroende av att smsa :(  men nu har jag lärt mig en läxa aldrig mer ska jag synda och äta onyttigt ALDRIG...

Tack för att ni hjälper mig och jag är stolt över er att ni kämpar och klarar av att inte äta sån mat... Tänk positivt till era student (mariam och Elin) kommer ni se ännu finare ut än va ni e nu
jag älskar er puss o kram

CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0