Birsta med älsklingar

Idag har jag varit sjukt trött.. Jag missade t.o.m min buss så jag fick stressa mig till jobbet. Men som tur va att man inte va den enda som missade bussen jag träffa Sara på bussen som åxå missade en tidigare buss hihihi
Det var inte så mkt folk idag, ganska skönt med tanke på hur trött jag va. När jag slutade så väntade jag på mina babes Mariam, Elin, Mary och Johanna. Vi skulle käka sen dra till birsta o handla till Elins fest :D
Vi drog först till IKEA. Så jävla rolig ställe att vara på när man e ute o handla med sina vänner hehehe det blev en del roliga bilder och massa med skratt som vanligt.
Sen var det dags att handla på ÖoB där Ingrid <3 kom o mötte osss..... Det var roligt att träffa bebe ko igen , det var skit länge sen känns det som ändå har det inte varit mer än 1 vecka hihih :( i miss u babe men det lugnt vi kommer ses snart igen heheh :D

Efter Birsta drog alla hem förutom jag o syrran vi följde med Elin hem , åt mackor och kollade efter bilar till mig som ska köpa en nästa vecka :D Jag längtar som fan hihih :P

Ja det var inte så mkt mer vi gjorde idag jag ska jobba stängning imorn så jag behöver inte sova lika tidigt idag hiih jag kan vara vaken hur länge som helst..... I'm lovin it !!!

Jag kollade mitt schema till nästa månad och jag är glad. Jag fick många timmar det bra för
mkt timmar= mkt cash hihi o jag behöver cash till London flyttande :P
men men sov gott natti natti <3



CATCHA LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0