Crazy party :P 20/2

Igår hade älsklingen sin 19års fest. Jag jobbade från 11- 20  och skyndade jag mig till festen.

Aså vilken fest säger jag bara. Jag har aldrig varit med om nåt sånt. Det täckte verkligen allt. Men nu kan man inte gå igenom nåt värre hihih det positivt. Men det var iaf roligt hur som helst hihih...

Ja som så  jobbade jag så jag kom till festen runt 10. Alla var hellt borta, jag kände mig lite för normal för att vara där :P det var folk överallt hihi... Jag blev välkommen med massor med kramar från många glada och goa vänner :P
Vissa tyckte inte om att jag var nykter och bjöd ig på shot jag nämner inga namn putte och gustav. Elin pelin bjöd mig på shot hon med men det var jag med o bestämde iaf hihh
20 min efter var jag lika påverkad som de som hade varit där i flera timmar. Inte ok hihih

Ja som vanligt så blev det fett med röj. En massa dans, kortspel, jag lekte Anders, klädpoker vilket jag inte var med på och så bjöd Måndagsflickorna feat ficsher och cassi på en klassiker '' my heart will go on'' på Elins säng. Detta sjöng vi speciellt till Fanny och Klas eftersom de  tycker jätte mkt om när vi sjunger lr om jag ska vara ärlig när vi skriker den låten hehehe NOT

Vid 23 tiden började Elin må dåligt, så jag fick ta had om min lilla bebis jag hoppade över festen och allt o såg till att Elin Pelin fick hjälp. Allt för dig baby <3 Efter en stund kom även Mary, mariam, mohamed och fischer o tog hand om födelsedags barnet. Vi såg till att alla börja dra ner till stan för att stumpan ska kunna vila o ta det lugnt eftersom allting gick så fort.
Men tror ni att vi lyckades ? Nej
En sekund senare såg jag killar bitch slappa varandra och bråkar på balkongen. Jag o Mary de minsta tjejer på festen btw går in mellan biff killarna och stoppar de från att bråka. JAg visste inte att vi kan låta riktigt seriösa hihi. Vi stod mellan skrek åt de och bad de att dra därifrån. Vi riskerade fan att bli misshandlade på det sättet vi behandlade de, men det sket vi fullständigt i hur ont kan det göra liksom allt för vår  Elin<3

När vi väl fick med några killar till dörren, startades en ny bråk. Men den här gången var det inte killarna det var 2 tjejer. Aså vi tjejer e fan värre än killar när vi bråkar. Den ena tjejen satt på den andra och nockade till henne till hon blödde näsblod. Kul då var vi tvungna att stoppa ett till bråk.
Kan ni fatta att jag o mary som är så små kunde få bort killarna från varandra alldeles själva medan det behövdes 6 killar för att få bort tjejerna hihihih

Efter en jävligt lång stund fick vi ut alla. Vissa kom tiil o med fram o tillbaka o knackade på dörren bara flr att fortsätta med bråket. Fatta inte hur vissa människor tänker. Nödvändigt och moget liksom. :S
Glömde nämna att henke kom förbi efter att han hade stängt. Stackarn fick skjutsa hem några och vara med om en del av all drama :P

Iaf  till slut så var det Jag, Mariam, Mary, Putte,Gustav,Fischer, pallo , henke och Elin så klart kvar. Vi började städa och plocka undan allt medan vår lilla vän sov o vilade :D
Sen skulle Henke skjutsa Mary , jag hängde med o köpte lite mat åt oss.
När jag kom tillbaka satt jag,syrran, gurra och putte o åt medans Elin sov riktigt djupt hihih
Sedan drog Gurra och putte hem med taxin.

Jag satt och försökte att väcka Elin i nästan en timme men det var fan omöjligt. Hennes mobil ringde o Pallo skulle komma förbi. Jag  försökte väcka henne o säga det till henne men nej det enda jag fick som svar var typ mmmm lr kaj 5 sekunder hihi det var skit roligt jag höll på dö av garv.
Tills slut efter att Pallo hade kommit använde jag mig av en hård metod hihhi jag doppade hennes hand i iskallt vatten då vaknade hon till slut hihi

Sen fick Pallo ta hand om henne o jag som skulle upp o jobba 5 timmar senare sov.
Nu har jag hoppat över en massa roliga detaljer, texten blir flera sidor lång annars :P

Men som sagt no matter what så hade jag kul ändå och det var fan en fest att minnas ;)




Fler bilder finns på facebook dock inte på min utan på Elin Holfelts  :P



XOXO KADJ



CATCHA LATER


Kommentarer
Postat av: Gustav

Ja, den där kvällen visade ju bara att tjejer är värre en killar alltså. Haha!

2010-02-22 @ 07:41:02
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Elin

Killarna bitchslapar och tjejerna använder knytnävarna, haha! Så roligt, och att de behövdes 2 småtjejer för att få killarna att sluta men att de behövdes 6 killar för att få stopp på tjejerna, hahaha..



Och btw, så ser man ju ganska väl på bilderna hur min kväll slutade... HELT DÖD!

2010-02-22 @ 16:27:37
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0