Dags att köpa en bil :D


Idag vaknade jag av bra nyheter som pappa hade till mig. Han hade pratat med en mekaniker som han känner ang en bil jag o Elin hittade på blocket, han hade sagt att felet skulle kosta mkt att reparera. Istället erbjöd han en bil som hade tänkt sälja för länge sen :D
Kl 14 ska jag, pappa, mamma och hennes kompis följa med mig för att kolla på bilen och test köra den lite grann.
Jag hoppas att jag kommer tycka om det. Men han garanterade att jag kommer göra det hihihi
Jag skulle älska det ifall det var rosa men det få jag fett glömma :P
Efter att jag har kollat på bilen ska jag bege mig till jobbet och jobba stängning. En fördel med att stänga är att man få världens sovmorgon hihih as bra för en tjej som inte har fått nån sömn i flera dar nu :D

Jag har nyss sutttit och kollat på Days of our lives och top model och nu ska jag duscha sen äta lunch och vänta på att mamma ska sluta jobba :D

XOXO KADJ


Bjuder på den här bilden idag :D
Love ya sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0