dags att palla till jobbet :P

Snart ska jag börja jobba igen. Dagens pass är 16-00 men  vi få se hur sent det blir idag eftersom det verka vara mkt att göra :P
Idag har jag inte gjort så mkt sovit till halv 11 sen kollat på Days of our lives :D. Jag vet att det många som inte tycker om den serien men men ibland e det faktist roligt att kolla på den. Det som är  bra är att det spelar ingen roll hur länge sen man har kollat på det , när man kollar på det så e det inte mkt man har missat. Jag kan inte fatta hur en serie han vara så länge det e nästan för länge. Så fort ett problem blir löst  så dycker det upp ett nytt hihi..
Det som är dålig med det är att skådespelarna är så fejka. Jag hatar när de ska sitta o prata för sig själva hela tiden, visst ibland så gör man det sj men inte högt lr :P  men men va ska man göra :D

Mkt mer har jag inte gjort idag förutom att jag har smsat med mina älsklingar <3<3
Elin lycka till med matte prov i believe in u, u can do it babe :D
Ingrid det var bara otur :P

Jag ska dra till bussen 14:57 så det e dags för mig nu att packa lite grejer



Allt i en enda serie hihi :P



By the way jag satt o kollade på datorer på google o jag råkade skriva mcbook ist  för macbook o kolla va jag fick fram. För er som är mcdonalds fan här kommer det något för er :P
Jag tycker att alla som jobbar på mcdonalds borde få en sån på köpet :P

New McBook Doesn't Come with Super-sized Fries




I'm lovin it

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0