:(

Inget e sig likt utan dig. Nätterna är helt plötsligt längre. Jag vet inte hur jag ska lösa det här lr om jag ska ens lösa det. Jag har redan gjort mitt bästa o kämpat. Jag vet inte hur du mår, men sj så mår jag skit . Trots att vi inte ses så ofta så kändes det ändå bra att veta att du finns där för mig. Men nu e vi bara vänner, bästa kompisar dessutom, and it sucks. Men jag kanske ska vara glad att du finns i mitt liv.
Sorliga låtar är de enda jag lyssnar på nu förtiden, det gör ont i den lilla hjärtat jag har kvar. Vart jag än går så e det bara du i mina tankar. Hoppas att allt löser sig om inte hoppas att jag kan gå vidare, det kommer ta tid men jag kommer säkert göra det nån dag.
Sånt e livet

Nu ska jag försöka sova natti natti

CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

Åh honey <3

2010-02-04 @ 08:50:01
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

som sagt, klarar jag det så klarar du det för jag är en jävla kärring!!! du är stark darling, klart du klarar de <3

2010-02-05 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0