Fett bäääääääääääzzzzzzzzzzzzzzz

Sitter nu här med ingrid o chillar. O MIN MAGE DÖDAR MIG ASSÅ SHIIT!
den låter som fan bara för att jag åt lever vilket ingrid tvingade i mig!!
O nu sitter Ingrid o mobbar sönder mig... Hon e så elak men men va ska man göra man ska acceptera sina kompisar för va de e.... Trots att de e knäppa o wierda. 

Vi har inte gjort så mkt, ätit o suttit vid datan. En sak vi  stör  på, är att vissa människor inte vågar säga saker face to face men kan öppna sina stora käftar på bloggen utan nån problem.

Nu vill Ingrid skriva några rader här så varsågod bebe ko:) skriv på:

Tja bloggen! Ingrid här! ja va ska man skriva här då? finns väl inte så mkt att säga förutom att
har du problem med någon säg det till ansiktet INTE BLOGGEN YO! för det är ju bara såååååååååååå barnsligt och såååå fjooortigt! man måste ju växa upp någon gång man kan inte leva i lågstadie nivå hela tiden.

Ja starka ord från Ingrid tillbaka till mig. Nu e det mkt att säga vi ska snart dra till hem till Ingrid o chilla. Fett med mysss.

XOXOXOO, ka-DJ & gigi



CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: Gustav

haha, gilla!

2010-02-19 @ 18:05:46
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Rosie-Rose

Hah fett med bra :D<3

2010-02-19 @ 20:33:30
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0