Filmkväll

Nyss kommit hem från stan. Jag och syrran har passat på att träffa nathy som man inte har träffat på evigheter. Det var roligt vi gick på stan trots att han inte tyckte om äffärerna vi var på hehehe...... men men så e det när man e ensam kille och ska gå på stan med tjejer :p
Vi träffa det även på lite folk från jobbet typ som Angelika, Linnea, Gustav och Mathilda.... Det var alltså en donken dag på stan hihihi
Kl 5 skulle vi till tågstationen och träffa Nathys tjej för första gången. Det var trevligt men lite akward ibland hihi ....
Sen kom man hem , så har världens bästa mamma lagat min och mariams favorit maträtt. TACOS jippi....
Familjen samlades runt bordet åt och pratade, det var länge sen vi gjorde nåt sånt eftersom alla jobbar hela tiden. Men idag e alla glada att vi fick umgås lite som en familj :D Älskar min familj som fan ni betyder allt för mig.
Snart ska man börja gå upp till Elin och kolla på princessan och grodan. Jippi, hoppas den e lika bra som jag förväntar mig :D

Ja men nu ska jag lyssna på lie about us, fett gammal låt men jag e inne på sorgliga låtar nu förtiden så äre :(


trots att man e snart 20 så e man värsta pepp att kolla på tecknad :D
Det väl inget fel på det, lr?



Brillor från Bikbok, tunika och strumpbyxor HM


CATCHA LATER  XOXO


Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

Hot :)

2010-02-06 @ 12:02:44
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0