forgive and forget

Fatta att ett samtal kan ändra på allt. Jag trodde aldrig att du hade den där sidan. Jag vet att du brukar jämnt be om förlåtelse förut men aldrig på det här sättet. Du har visat mig att  e du verkligen seriös, jag vet att jag har sagt så förrut åxå men nej den här gången känndes det annorlunda. Du verka verkligen mena det du säger.
Jag trodde inte att killar kunde  böna o be men det gjorde du. Det e jag glad för, annars hade jag bara försökt gå vidare hur svårt det nu än var. Men du ändrade min syn på dig.
Du vet hur det ligger till nu du har fått en till chans och du vet va som gäller,händer det nåt and Im out for real. Jag kommer se till att du inte få tag på mig.
Men hoppas det du sa e sant  :'' det kommer inte hända nåt igen älskling för vi e varandras förevigt, jag lovar dig.''
Gulligt sagt o jag hoppas att du menar det. Men just nu är jag glad.
Jag älskar dig väldigt mkt mk3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0