Ledig :D

Äntligen ledig från jobbet :D Det är min enda lediga dag den här veckan jag skulle ställa upp o jobba men Henke var så snäll o lät mig vara ledig ändå :P

Ja va ska man göra idag då? man måste hinna med mkt när man e ledig o passa på att göra allt :P
Jag ska iaf vara med bebe ko= Ingrid. Hon har idrott just nu men hon kommer hem till mig så fort hon e klar, sen ska vi hem till henne och åka skridskor, me like a lot :D

I morse pratade mamma med mig nåt om att träffa henne på stan. Men så klart så sov jag medans hon pratade så jag minns inte så mkt. Det enda jag minns är att jag sa ja tusen ggr och att jag sa att vi kan prata när jag har vaknat hihi, undra va jag har gått med på . Nu är hon inte hemma hon jobbar säkert så jag få fråga henne sen :P

Just nu sitter jag alldeles ensam i mitt rum, hungrig som fan men har inte ork att gå till köket. Jag få kanske vänta tills Ingrid kommer så vi kan kolla va det finns för mat.

Imorn har älsklingen Elin Pelin sin 19års fest. Då jävlar ska man festa ihjäl sig. Men synd att man jobbar 11-20, jag kommer missa en del av kvällen med mina bebisar :( ... Men jag ska sova över så jag lä ju inte missa det roligaste delen ;)

Nu ska jag dra o städa rummet innan Ingrid kommer see ya lata aligata :P



CATCHA LATER




Kommentarer
Postat av: BEBEKO!

FETT UGLY BILD YO!

2010-02-19 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0