Plåtning 15/2

Den dagen var det dagen då måndagsflickorna skulle påtas av världens bästa fotograf Angelika åkesson :D
Affe var så snäll att ställa upp så att jag fick vara ledig för att kunna vara med den dan.
Trots att man e ledig så fick an kliva upp tidigt :P
Jag klev upp vid 8 flr att jag skulle åka till birsta med mary vid halv 11 för att köpa en present som jag, mary, mariam och Ingrid ska ge till Elin. För äslklingen fyllde nämligen år under alla hjärtansdag :D
Marys lektion skulle börja 12 så vi fick stressa som fan tillbaka till skolan för att hinna äta lunch och sjunga till Elin. Tur att mariam hade åxå lunch och gav Elin sällskap medans vi var borta hihi bra jobbat mariam :P
Prick kl 12 var vi i matsalen. Jag o mary hade skrivit ihop en text som vi skulle rappa till elin hihi.... I Hedbergska matsal stod jag o mary upo rappade en egen version av ''jag må hon leva'' :D. Sedan gav vi henne presenten plus en MF(måndagsflickor) ring som alla fick var sin :D värsta gulligt ...
Starckars lilla mary åt lunch på tyå 3 min och rusade till lektionen.

kl halv 2 började vi gå från Hedbergska till studion där  Angelika väntade på oss :D
Vi höll på att fota i 4 timmar. Det var spring hit o dit, kläder överallt, bitch blickar, diva blickar, the hills wannabes, tusen ggrs ombyte hihih, skor på golvet, klackskor här o där o framförallt massor med blixt hihi
Det var riktigt roligt, fatta att några lever av att bara stå framför kamera och leka. Värsta fuskigt, det vill jag åxå göra.

Efter 4 timmars plåtning blev kadj och sina vänner riktigt hungrig. Vi hade slut på energi, inte ens ork hade vi kvar för att gå till bussen hihih... Men som tur är att mamma Elin har lite matrester hemma. Så vi for hem till elin åt allt från semlor, smörgåstårta, mackor och räkor hihih
Stackars Elin som aldrig blir av med oss vi e fan hemma hos henne 5  ggr i veckan hihih
Efter några timmar hos Elin drog alla hem och försökte sova. Sj kunde jag inte riktigt somna för jag var så ivrig att se bilderna hihi... KADJ har inte tålamod har jag kommit fram till :P

Anyways Grattis en gång till Elin Holfelt :D i love u babe . Tjejer tack idag och ett stort tack till Angelika Åkesson :D



Grattis Elin älskar dig <3
Foto: Angelika Åkesson




Måndagsflickorna <3

Foto: Angelika Åkesson


CATCHA LATER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0