Surprise

I lördags hade jag o tjejerna  anordnat en överaskningsfest åt syrran som fyllde år förra veckan.
Hon hade verkligen ingen anning och det var så jävla perfekt moahhahaha.
Dagen började med att jag o Ingrid åkte till Birsta och köpte present,saker till tårtan,muggar,läsk,chips osv
Sedan drog vi till Rusta för att köpa en gigantisk grattis kort som alla skulle skriva under.
När vi äntligen köpte allt vi behövde tyckte vi att vi förtjäna att belöna oss själva med var sin kavaj. Jag tror att alla i butiken hörde att vi blev glada vi typ stod framför spegeln i evigheter o skrek och jublade hihiihi ... SO crazy.
Iaf med massor med påsar i händerna tog vi oss hem till Ingrid och hämtade hennes outfit o lite mer grejer till festen. Sen vidare hem till mig o hämta ännu mer saker o till slut hem till ELin för att börja förbereda allt.
Det tog ganska lång tid... Juste glömde nämna att elin skulle möta oss vid busshållplatsen för att hjälpa oss att bära, men tror ni att hon gjorde det?? Nää när vi kom ut ur hissen var hon på väg ut ..... Fy på dig Elin heheheh

Vi började iaf förbereda tårtan. Det blev en rosa tårta med råsa text på hihi as gulligt. Men Jag o ingrid kom på att vi hade köpt lite för mycket grejer hih, men men hellre för mycket än för lite säger jag :p
Gustav satt och skrev på kortet eftersom jag tycker att han har världens snyggaste handstil :D och Elin fick ta hand om paketet. Hon fick gömma de och skriva ner massor med ledtråd för att mariam ska kunna hitta de hihi as kul.

Efter all springade i lägenheten var det äntligen dags för mariam att komma. Jag hade pratat med Sanna som spelade med as bra tillsammans med milla mohahaha. De skulle på fest hem till ''kristoffer'' och oj han råkade bo på samma trapphus som Elin.
Som vi hade tänkt så sa
Mariam:  oo men Elin bor ju här
Sanna: ska vi inte ringa Elin o be henne öppna dörrn så vi kan kissa hon henne, pinsamt att kissa hos killarna
Mariam: aa visst

Sen kommer de upp, vi sitter i vardagsrummet o gömmer oss, det första mariam gör e att springa till toan. Värsta perfekt, vi stog vid dörröpningen och väntade tills hon skulle komma ut. När hon gjorde det skrek vi och började sjunga. Stackars tjejen hoppar av rädslan och börja gråta av gläde plus att hon skrek åt Sanna som hade lurat henne.

Sedan var det tårta, presenter och PARTY som fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fett med röj tack för er som dök upp ni gjorde Mariams kväll och det viktigast kram älskar er.

bilder kommer när jag har de på datan kramis


CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0