Tack <3

Idag var jag på stan efter jobbet igen. Den här gången köpte jag ingenting. Mariam och Ingrid var jätte skumma. De tvingade mig o visade de en tröja som jag ville ha. Deras ursäkt var att de ville köpa en likadan tröja som mig bara för att vi tre ska matcha. Knäppa jag går på det. När jag väl tog upp tröjan och visade de tog de det och låtsades att de skulle prata sen stod de köade vid kassan. Jag ba hallå va e det som händer de ba nej inget vi tänkte att vi ska vara systrarna i tröjan heheheheh jag ba jaha oki....
Sen så kom de fram med påsen o ba Grattis till körkortet i efterskott varsågod. Jag hoppade av glödje och kramade de.
Jag älskar er som fan. Har jag tur eller har jag tur :D jag har världens bästa vänner runt omkring mig och jag är nöjd :D


Tack så mycket älsklingar love ya puss o kram <3<3<3<3

                                    
                                       Tröjan jag fick, stor o mysig ... HM is the shit hihi


                                                            tack älskar er puss



CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är värd det :D ful bild hahaha

2010-02-03 @ 20:53:15
Postat av: Din bebeko ;)

Hahaha precis som i dt förra inlägget du är värd det ! men du kunde inte ha valt nå bättre bild på oss lr?:P hahaha

2010-02-04 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0