Tjaba, tjena, hallå ;D

Gud,det känns som det var länge sen jag har skrivit någonting här. Jag har varit lite upptaget med min kära bil. Det är bilturer här och bilturer där. As nice. Min söta lilla röda buffy (min bil) har varit  ute på vägarna med en ny matchande liten förare. Hur nice e inte det hihihi. Plus att hon har fått träffa tjejerna som betyder hela världen för mig förutom 2.

JA, va har jag gjort de senaste dagarna?? jag vet inte vart jag ska börja. Jag skaffade en fin gullig liten röd bil i tordags :D sen åkte jag runt och körde med MGP hela kvällen :D fett nice trots att man fick tusen motorstopp hihi. Va ska man göra man måste bli van med ''onya'' bilar hihihi ... Bra sverige det var där hihih

Jag har även umgåts med Raiyah, vi tog en bil tur til birsta o sen var vi hemma hos henne o brände en skiva till min ''buffy. Nu kan man åka bil o festa samtidigt. OMG hehhehe

I lördags, lr aa igår, var det mys med MGP :D <3 Jag åkte till jobbet vid 5 o hämtade upp mina små kycklingar som hade jobbat så hårt.  Vi åkte o handlade lite mat sen åkte vi hem till ELin Pelin :D Vi åt Kyckling sallad. Fett med gott. Sedan kom vi på att vi hade glömt att hyra film. Tur att man har en bil så man slipper gå till ica o frysa ihjäl. Vi hittade ingen film på ica så vi bestämde oss att kolla på frequency (elins favo film). Den var fett med bra kan jag säga. Jag rekomendera den till alla :D
Sen skjutsade vi hem mary, åkte förbi jobbet en sväng som vanligt sen hem till ELin sen hem til mig :P
va mkt sen det var i den där menningen men aja :P

Ja så jag har iaf haft roligt de senaste dagarna. Inga drama i mitt liv längre. Jag ha det bra med min familj, bebe och sist men inte minst mina bebisar <3<3 I'm lovin it


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0