Vill ha !!!!!!!!

Jag vill jätte jätte gärna ha en bil. Man har äntligen skaffat körkort för några veckor sen och nu har man ingen bil att köra :(
Sitter hela dagarna och kollar på blocket. När man väl har hittat en som man vill ha så har man inte cash till det. Det skulle vara bra ifall nån cool snubbe kunde bara låta mig betala vid lönen istället, men det tror jag inte att nån går med på :(
Men men den som väntar länge, väntar på något gott :D
Nästa månad då jävlar ska kadj köpa en bil. Men ganska önödigt igentligen eftersom jag ska flytta om 5 månader :P
 
                           
                    heheh jag hittade min dröm bil(fel färg dock jag vill ha en rosa) vid 12 slaget hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0